Acest subiect conține 14 răspunsuri are 9 voci și a fost actualizat ultima dată de dsra_andra acum 13 ani, 12 luni.
-
AutorMesaje
-
27/09/2010 la 3:45 pm #2268
Daca ne-am adunat aici in forum toti iubitori de dihori, ar fi bine sa ne prezentam pe scurt fiecare.
Si noi, “deschizatorii de conserve” ar trebui sa ne cunoastem cit de cit
Incep eu:
Eu sunt Margot.
Sunt din Timisoara, dar locuiesc in Germania
Am 48 de ani, de meserie sunt asistenta medicala si lucrez in ingrijirea la domiciliu.
Am 3 dihori, 2 baieti si o fetita
Ptr. moment nu imi vine in minte ce sa mai scriu, daca vreti sa mai stiti ceva, intrebati pur si simplu
27/09/2010 la 7:56 pm #2567Ciao Margot, se putea sa lipsim noi de aici 😉 Sa-ti traiasca toti dihorasi sa te bucuri de ei cat mai mult.
Numele meu este Simona, sunt din Turda,Jud. Cluj am 36 ani .
Am 1 dihor la care am vrut sa-i mai aduc un fratior sau o surioara dar o sa vad pe parcurs daca o sa-i aduc sau nu . Este fetita are 1 an si se numeste Tina, este cea mai scumpa dihorita
Va pupam! pa pa
28/09/2010 la 11:42 pm #2568AnonimBuna Margot si bine ai venit pe forumul nostru!
Eu sunt Roxana, 29 ani, Bucuresti. Lucrez in media (mai precis productie de reclame tv) si am 2 dihori – Leeloo, Pif si o nurca – Maya. In noiembrie o sa am a 3-a dihorita, Arrielle, pe care o astept cu nerabdare, desi inca nu stiu cum o sa ma descurc cu 4 mustelide. O sa fie o provocare, cu siguranta.
Ma bucur ca esti alaturi de noi. Eu te cunosc deja de la prieteni comuni si stiu cat de implicata esti cu dihorii 🙂
03/10/2010 la 3:47 pm #2580Buna!
In sfarsit am reusit si eu sa scriu aici 🙂
Numele meu este Oana si am un dihoras pe nume Dexter in varsta de aproape 5 luni. (recunosc ca am furat numele :D).
Sunt din Bucuresti, am 25 de ani si lucrez la contabilitate la o agentie de turism.
Imi pare bine de cunostinta si astept cu nerabdare si intalnirea reala nu numai virtuala
Va pup
05/10/2010 la 7:59 pm #2595Pana acuma doar 2 baieti am auzit sa aiba dihor, eu si Botezatu